Sider

torsdag 19. november 2015

Moodboard -kalender

I de neste ukene skal vi jobbe med å lage en kalender i grafisk. Det er veldig gøy, og jeg gleder meg til å jobbe mer med det. Før vi skulle begynne med kalenderen lagde vi et moodboard for å bli inspirert. Bildene er funnet på pinterest, i linkene under.
Jeg er fremdeles ikke ekspert på illustrator, men det blir bedre. Håper jeg. Her noen ideer. Jeg liker at ting er rent, enkelt og pent. Fordi jeg ikke er så god i illustrator enda, er det gansk vanskelig å få til noe som er like bra, men jeg har i hvert fall en ide. Jeg har lyst til å bruke trær som hovedtema for alle månedene. Altså trær i løpet av alle årstidene. Jeg har begynt å skisse litt, og det kommer seg. Gleder meg til fortsettelsen. 

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar